• (iOS) Family Island™ — Farming game کوڈز لامحدود گولڈ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Family Island™ — Farming game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Family Island™ — Farming game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈز لامحدود گولڈ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Family Island™ — Farming game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    میں اب ایک طویل عرصے سے یہ کھیل کھیل رہا ہوں اور ایک پیسہ خرچ کیے بغیر ہر لمحے سے لطف اندوز ہوا ہوں۔ ہاں یہ ممکن ہے. میں اپنی چھوٹی فیملی اور دوسرے کرداروں سے پیار کرتا ہوں اور کھانا پکا کر اور شمن اور تاجر کے ساتھ تجارت کرکے مفت توانائی پیدا کرنے میں کوئی پریشانی نہیں ہوتی۔ یہاں تک کہ میں دو تلاشوں میں پہلے آیا۔ ہاں! اگر میں پیسہ خرچ کروں تو میں کچھ چیزیں تیزی سے مکمل کر سکتا ہوں لیکن تجارت کے لیے کھانے اور سامان کی تیاری کے دوران مجھے مصروف رکھنے کے لیے بہت کچھ ہے۔ میں تجویز کرتا ہوں کہ آپ اس گیم کو دیکھیں' میں واقعی اس سے لطف اندوز ہوں۔

    Quiz: Logo game रोचक kkq

    یہ گیم بہت اچھا ہے میرا واحد مسئلہ یہ ہے کہ ایپ غیر متوقع طور پر بند ہوتی رہتی ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ یہ شاید میرے فون کے ساتھ ایک مسئلہ ہے۔

    بہت مزے کا کھیل۔ کاش یہ اتنا لمبا اور/یا اپنی توانائی اور یاقوت کو بھرنا مشکل نہ ہوتا۔ میں واقعی میں اسے خریدنا نہیں چاہتا۔

    وہی پرانا وہی پرانا۔ اگر آپ صبر کرتے ہیں یا ادائیگی کرتے ہیں تو آپ کھیل سکتے ہیں۔ مائیکرو ٹرانزیکشن کی بہت سی درخواستیں۔ گیم آئٹمز کے اشتہارات۔

    Family Island™ — Farming game Casual utns

    اگر آپ بھری ہوئی اور امیر ہیں تو اچھا کھیل۔ برا کھیل اگر آپ کا f2p۔ توانائی اتنی تیزی سے کم ہو جاتی ہے، اور اس میں اتنی خرابی بھی آتی ہے۔

    وقت کا ضیاع. جب بھی آپ اپنی محدود توانائی کا استعمال کرتے ہوئے ہوم بیس پر زمین صاف کرتے ہیں، وہ روزانہ دوبارہ صاف کرنے کے لیے 2-3 مزید اشیاء کو واپس پھینک دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ، سٹوریج ایک بڑا مستقل مسئلہ ہے، یہ آپ کو صرف کچھ آئٹمز کو حذف کرنے کی اجازت دیتا ہے اور آپ سٹوریج میں بہت سے آئٹمز کے ساتھ پھنس جاتے ہیں جو آپ نہیں چاہتے یا درکار ہیں لہذا آپ کے پاس کبھی بھی کافی ذخیرہ نہیں ہوتا ہے۔ اشیاء کو صاف کرنا بہت مہنگا ہے۔ میں اس کھیل کے ساتھ مکمل ہو گیا ہوں.

    کھیل نیم تفریحی ہے لیکن جہنم کی طرح خراب ہے۔ میں ایک بوتل اٹھاتا ہوں، پھر اس کے پیچھے کی رکاوٹ سے گزرنے کی کوشش کرتا ہوں اور وہ مجھے کہتا ہے کہ پہلے بوتل اٹھاؤ۔ وہ جو اب موجود نہیں ہے۔ اس طرح کی چیز اکثر اور ہمیشہ وقتی چیلنجوں کے دوران ہوتی ہے، جس سے ان کا مکمل ہونا ناممکن ہو جاتا ہے۔ پھر پاپ اپس ہیں۔ بہت سارے پاپ اپ۔ جیسے ہی آپ اپنی مطلوبہ چیز کو دبانے کی کوشش کرتے ہیں، کچھ پاپ اپ ہوتا ہے اور آپ کو کچھ بیچنے کی کوشش کرتا ہے۔ اور ذیل میں ان کا جواب ہنسنے والا ہے۔

    تفریحی کھیل لیکن غیر منصفانہ خصوصی چیلنجز۔ 5 ستارے دیں گے لیکن چیلنجز جیتنے کا موقع حاصل کرنے کے لیے کافی پیسہ خرچ کرنا پڑے گا یہاں تک کہ چھٹیوں کے چیلنجز جو کہ تھوڑا آسان ہیں پھر بھی بہت مہنگے ہیں! میں لیڈر بورڈ میں پہلے نمبر پر ہوں اور یہاں تک کہ میں اپنی اصل رقم خرچ کرنے اور مسلسل کھیلنے سے بھی انعام نہیں جیتوں گا۔ ایسا محسوس ہوتا ہے کہ مجھے نان اسٹاپ گیم میں چپکانا پڑے گا اور بہت زیادہ پیسہ خرچ کرنا پڑے گا یہ تمام کام کرنے کے بعد بھی مزہ نہیں لگتا ہے۔

    ایک تفریحی کھیل لگتا ہے لیکن میں اسے زیادہ نہیں کھیل سکتا کیونکہ میرا سگنل کمزور ہے جہاں مجھے پسند ہے اور دوسرے گیمز کے برعکس ایسا لگتا ہے کہ اس میں مضبوط سگنل ہونا ضروری ہے یا یہ کھلے گا بھی نہیں! بومر!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :